Distantsõppe muljed



Siiani on distantsõpe mulle meeldinud, sest mul on rohkem vaba aega. Ülesannetega mingeid suuri probleeme pole olnud, aga muidugi on olnud küsimusi, kuid nendele olen saanud vastused õpetajatelt videotundides. Informaatika ülesannetega pole samuti muresid olnud, ainult korra ei teadnud ma, et üks töö tuleb esitada. See oli mul küll õigel ajal valmis, aga esitasin selle hiljem. See on aga minu viga. Informaatika kodutööde tegemiseks kulub enamasti vähe aega, kuid vahest ei jõua ma midagi teha ning selle tõttu venib ka ülesande tegemine. Ma arvan, et koduõppe ajal, olen ma saanud paremaks internetist informatsiooni otsimisel, sest pidin tegema referaadi.

Keskkondadest eelistan ma Stuudiumi ja Opiqut. Esimene on hea, sest peaaegu alati on seal ülesanne olemas ning samuti on selle kaudu kerge õpetajatega suhelda. Teist on lihtne kasutada. Mulle sobib suhelda õpetajatega ka meili või Messengeri kaudu. Mulle pigem ei meeldi Socrative, sest ma pole lihtsalt harjunud sellega, et ülesannete vahel ei saa liikuda.

Ajaplaneerimine pole minu jaoks keeruline olnud, aga paremaks sooviksin saada keskendumises. Näiteks siis, kui õpetaja annab ülesanded teha peale videotundi. Tahaksin jõuda sinnani, et teengi kodutööd ära siis kui vaja. Osad õpetajad võiksid tunnitöö panna varem välja. Näiteks siis, kui meil oleks seitsmes tund ja me videotundi ei tee, võib panna ülesanded ka varem.


Kodusolemisega mul probleeme pole, sest mul on õde ja vend, nii et ma ei pea päevad läbi üksinda olema. Samuti on mul aed. Väga pikka aega järjest ma toas olla ei suudaks, aga kui on võimalik käia rattaga sõitmas või jalutamas, saan hakkama.

https://www.hippopx.com/en/macbook-notebook-apple-inc-workspace-workstation-it-informatics-97226
https://www.hippopx.com/en/macbook-notebook-apple-inc-workspace-workstation-it-informatics-97226




Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Minu programm

Millega tegu?

Ilmavaatlus